NŐK

Látogatók száma

2012. február 21., kedd

SZŐKE NŐK



Két szőke beszélget : - Képzeld a barátom a műegyetemre jár. - Na és...az enyém meg igazira.
**************
Szőke nő beül az autóba : - Nem értem, itt három pedált látok, de nekem csak két lábam van...
*************
Két szőke nő beszélget az előző napi áramszünetről. - Négy órára benn rekedtem a liftben - mondja az egyik. - Az semmi - mondja a másik. - Én nyolc órát álltam a mozgólépcsőn!
*************
Egy szőke nő hazaér a munkából, és megdöbbenve látja, hogy kirabolták a lakását. Azonnal hívja a rendőrséget, akik megígérik, hogy hamarosan jönnek. Nemsokára meg is áll a ház előtt egy rendőrautó. Kiszáll belőle egy rendőr, pórázon vezetve egy nyomozókutyát. A szőke nő áll a kapuban, s a fejét fogva, zokogni kezd. - Kiraboltak, mindenemet elvitték, kihívom a rendőrséget, és erre, tessék : kit küldenek? Egy vakot!
***************
 A szőke nő munkát keres. Egyik helyen kérdik tőle : - Tud ön vakon írni? - Minek? Jól látok!
**************
A szőke nő bemegy a börtönparancsnokhoz és kéri, hogy a férjének könnyebb munkát adjanak. - Nézze hölgyem! Én nem tudom, hogy a férjének milyenek a fizikai képességei, de a zacskóragasztásnál könnyebb munkát nem tudok adni. - Micsoda? Nekem azt mondta a beszélőn, hogy alagutat ás.