NŐK

Látogatók száma

2016. március 16., szerda

Így használd a pozitív megerősítéseket, hogy valóban működjenek!

"Gondolataid és érzéseid teremtik az életedet."
(Lisa Nichols)

Az univerzum, vagy teremtő nem ismeri a 'nem' szót. 
Tehát, ha azt kéred: Ne legyek beteg! -- abból ő annyit fog érteni: Legyek beteg!
Hogy biztosra menj a pozitív megerősítéseiddel, segítünk.
Íme, egy lista, milyen szavakat, mondatokat használj!
Ahhoz, hogy a sok jó dolgot el tudd fogadni, 
ahhoz el kell hinned, hogy megérdemled.
 Mindennek az alapja az, hogy szeretjük és elfogadjuk magunkat:
1. Tökéletesen szeretem és elfogadom magam.
2. Szeretett vagyok.
3. Békében élek önmagammal.
4. Isten tökéletes gyermekeként megérdemlem a boldogságot.
5. Megbocsátok magamnak és másoknak, minden haragot elengedek a szívemből.
6. A szeretet levegőjét lélegzem be nap, mint nap.
7. Tudom, hogy megérdemlem a jót.

Egészségi helyzeted javítására használd a következő megerősítéseket:
1. Elengedek minden negatív érzelmet, ami akadályozza gyógyulásomat.
2. Tökéletesen egészséges vagyok.
3. Hálát adok szeretteim és saját egészségemért nap, mint nap.
4. Isten tökéletes gyermekeként megérdemlem a testi, lelki, szellemi és mentális egészséget.
5. Jól érzem magam a bőrömben.
6. Tele vagyok energiával.
7. Testem öngyógyító folyamatai tökéletesen működnek.     

Anyagi helyzeted javítására ezeket ismételgesd:
1. Hálás vagyok a bőségért, gazdagságért, amelyben élek.
2. Köszönöm, hogy annyi anyagi javam van, ami bőven elég szeretteimnek és nekem és még másoknak is tudok belőle adni.
3. Hálásan elfogadom a felém irányuló végtelen bőséget.
4. A lehetőségek végtelen tárháza áll rendelkezésemre minden nap.
5. Tökéletesen áramoltatom a bőség energiáját az életemben.
6. Képes vagyok szeretettel adni másoknak.
7. Tudom, hogy az univerzum végtelen, és mindennek a forrása-így az anyagi javaknak is: az Isten.

Bármit is szeretnél, valóra válhat, ha elég erősen hiszel benne! 
Kerüld a negatív, lehúzó embereket és erősítsd meg a hitedet abban, 
hogy mint minden ember a földön: 
Te is megérdemled, hogy egészségben, bőségben és szeretetben élj.
 Sándor Judit
(Forrás: joportal.hu)